ورد و پاورپوینت

ورد و پاورپوینت

ورد و پاورپوینت

ورد و پاورپوینت

نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)

نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)

نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)
دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
تگ : نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر,نمونه تفسیر تست وکسلر کودکان,نمونه تفسیر تست وکسلر 4,دانلود تست هوش وکسلر کودکان رایگان,وکسلر 4 کودکان,نمره گذاری آزمون وکسلر کودکان,آزمون هوش وکسلر کودکان pdf,دانلود رایگان آزمون هوش وکسلر کودکان
نمونه انجام شده آزمون وکسلر کودکان - نمونه اجرا شده آزمون وکسلر کودکان با تفسیر (نمونه دوم)

نمونه-انجام-شده-آزمون-وکسلر-کودکان--نمونه-اجرا-شده-آزمون-وکسلر-کودکان-با-تفسیر-(نمونه-دوم)تعداد صفحات: 4

نوع فایل: WORD



قسمتی از متن:

در خرده آزمون ادراک: نمره پایین نشان دهنده ضعف درآگاهی از واقعیت،شناخت وهوشیاری نسبت به جهان روزمره،درک وفهم محیط اجتماعی (قوانین اخلاقی- قضاوت اجتماعی) می باشد.

در خرده آزمون تکمیل تصاویر : ضعف در تمرکز و سازماندهی دید نابسنده و احتمال تکانشگری وجود دارد.

در خرده آزمون تنظیم تصاویر: توانایی طرح ریزی ،تفسیر وپیش بینی دقیق رویدادهای اجتماعی ضعیف وجود دارد.

در خرده آزمون رمز نویسی : نمره پایین نشان دهنده تکانشگری – هماهنگی دیداری – حرکتی ضعیف – ضعف در جهت یابی واقع گرایانه – از آنجایی که نمره آزمودنی در خرده آزمون رمز نویسی پایین بود (حدود 4 انحراف معیار پایین تر سطح میانگین) احتمال آسیب مغزی قابل طرح است که برای ارزیابی عصب شناسی ارجاع داده شد.

تفسیر پروفایل تعیین وضعیت فرد در میانگین نمرات خود در خرده آزمون ها

میانگین آقای ؟؟؟؟ با گروه های هم سن خود 7.3 می باشد. در آزمون طراحی با مکعب ها در آزمونهای عملی بالاتر از رده های سنی خود وهمچنین بالاتر از عملکردش نسبت به خرده آزمونهای (تکمیل تصاویر، تنظیم تصاویر، الحاق قطعات، رمز نویسی) در آزمونهای عملی می باشد.

درک عملکرد آزمونی در آزمون های عملی نسبت به آزمون های کلامی بهتر است.

هوشبهرکلی مراجع در طبقه مرزی قرار میگیرد. که با توجه به شرح حال گرفته شده و سطح عملکردش در مدرسه مطابقت دارد.

دانلود فایل


download - دانلود

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)
دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
تگ : نمونه ازمون وکسلر کودکان,تفسیر آزمون هوش وکسلر کودکان,تفسیر تست هوش وکسلر کودکان,نمونه تفسیر آزمون وکسلر کودکان,نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر رایگان,نمونه آزمون انجام شده وکسلر,آزمون وکسلر کودکان 4,نمونه تفسیر تست وکسلر,نمونه تست وکسلر,,,
نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر - نمونه انجام شده وکسلر کودکان (دو نمونه)

نمونه-اجرا-شده-آزمون-وکسلر-با-تفسیر--نمونه-انجام-شده-وکسلر-کودکان-(دو-نمونه)

توضیحات:
نمونه واقعی از اجرا تفسیر و نمره گذاری آزمون هوشی وکسلر کودکان (دو نمونه)، در قالب فایل Word.

قسمتی از متن
نمونه اول:
معرفی آزمودنی
تعریف هوش
گام اول – گزارش نمرات معیارو رتبه درصدی خرده مقیاس ها و 4 شاخص اصلی
گام دوم- تعیین بهترین روش برای بررسی توانایی هوشی کل (GAI)
گام 3- تعیین اینکه کدام یک از 4شاخص ( VCI,PRI,WMI,PSI) واحد و قابل تفسیر می باشند
گام 4- تعیین نقاط قوت و ضعف در نیمرخ شاخص ها
گام 5 – تعیین نقاط قوت یا ضعف شخصی در نیمرخ شاخص ها
گام 6 – تفسیر نوسانات درون شاخص ها

دوروش برای بررسی توانایی هوشی کودک وجود دارد: 1 هوشبهر مقیاس کل (FS IQ) که تشکیل شده از هوشبهر مقیاس های کلامی و عملی و 2- شاخص توانایی کل ( GAI) که تشکیل شده از خرده مقیاس هاییی که شاخص درک مطلب کلامی و خرده مقیاس هایی که شاخص استدلال کلامی را دربرمیگیرند. زمانی که تفاوت بین بزرگترین و کوچکترین شاخص برابر یا بیشتر از 1.5انحراف استاندارد یا (بیشتر از 23) شود شاخص توانایی کل را باید محاسبه کرد. اما در این آزمودنی مورد نظر تفاوت بین بزرگترین شاخص ( درک مطلب کلامی ) و کوچکترین شاخص ( استدلال ادراکی) برابر با 16 شد که این اندازه از 23کمتر می باشد

بزرگترین شاخص - کوچکترین شاخص
درک مطلب کلامی - استدلال ادراکی
138 - 122 = 16

در این صورت هوشبهر مقیاس کل ( FSIQ) را تفسیرمیکنیم
علی یک کودک 11 ساله است که در این آزمون نمره هوشبهر مقیاس کل او برابر با 138 است و رتبه درصدی این هوشبهر در سطح اطمینان 95% برابر با 99.7 می باشد که این مقدار نشاان می دهد علی از 99 درصد هم سن های خودش بالاتر می باشد.

نمونه دوم:
در خرده آزمون تنظیم تصاویر: توانایی طرح ریزی ،تفسیر وپیش بینی دقیق رویدادهای اجتماعی ضعیف وجود دارد.

در خرده آزمون رمز نویسی : نمره پایین نشان دهنده تکانشگری – هماهنگی دیداری – حرکتی ضعیف – ضعف در جهت یابی واقع گرایانه – از آنجایی که نمره آزمودنی در خرده آزمون رمز نویسی پایین بود (حدود 4 انحراف معیار پایین تر سطح میانگین) احتمال آسیب مغزی قابل طرح است که برای ارزیابی عصب شناسی ارجاع داده شد.
دانلود فایل


download - دانلود

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر - نمونه آزمون انجام شده وکسلر (نمونه اول)

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر - نمونه آزمون انجام شده وکسلر (نمونه اول)

نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر - نمونه آزمون انجام شده وکسلر (نمونه اول)
دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
تگ : نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر,نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر رایگان,نمونه اجرا شده آزمون وکسلر با تفسیر,تفسیر وکسلر بزرگسالان,تفسیر آزمون وکسلر بزرگسالان,تفسیر تست وکسلر بزرگسالان,نمونه اجرا شده آزمون وکسلر,نمونه اجرا شده
نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر - نمونه آزمون انجام شده وکسلر (نمونه اول)

نمونه-اجرا-شده-آزمون-وکسلر-بزرگسالان-با-تفسیر--نمونه-آزمون-انجام-شده-وکسلر-(نمونه-اول)

توضیحات:
نمونه اجرا شده آزمون وکسلر بزرگسالان با تفسیر - نمونه آزمون انجام شده وکسلر (نمونه اول)، در قالب فایل word.

قسمتی از متن:
فرم ثبت مقیاس هوش وکسلر برای بزرگسالان (نمونه اجرا شده) آزمونهای عملی و کلامی:

1- اطلاعات عمومی 2- درک مطلب 3- حساب 4- تشابهات 5- فراخنای ارقام 6- خزانه لغات 7- رمز نویسی 8- تکمیل تصاویر 9- طراحی با مکعب ها 10- تنظیم تصاویر 11- الحاق قطعات

مشخصات آزمودنی
معاینه وضعیت روانی
تفسیر و برداشت بالینی:
سطح 1- هوشبهر مقیاس کلی:
سطح 2- هوشبهرهای کلامی- عملی، نمره های عامل، و گروه بندی های افزوده
نیمرخ SCAD
گروه بندی های هورن:
سطح 3. تفسیر پراکندگی خرده آزمون ها
سطح 4- تغییرپذیری درون خرده آزمون ها
سطح 5- تجزیه و تحلیل کیفی

سطح 2- هوشبهرهای کلامی- عملی، نمره های عامل، و گروه بندی های افزوده
گام 2 الف. هوشبهرهای کلامی- عملی

با توجه به اینکه هوشبهر کلامی وی برابر 95 و هوشبهر عملی وی برابر 91 می باشد و مقدار تفاضل آنها کمتر از 12 نمره است؛ در سطح 05/0 تفاوت معناداری بین نمره های هوشبهر کلامی و عملی وجود ندارد. لذا نمرات در این سطح از قابلیت تفسیری برخوردار نیستند.

گام2 ب- نمره های عامل
نمره آزمودنی در درک و فهم کلامی برابر 98.6 است که با توجه به شاخص های ناگلیری ( 1993 ) تفاوت معنا داری با میانگین ندارد. نمره وی در سازمان ادراکی 94 می باشد که در این عامل نیز تفاوت معناداری با میانگین ندارد. در عامل رهایی از حواسپرتی نمره آزمودنی برابر با 88.8 است. و در این عامل نیز تفاوت معناداری با میانگین ندارد.

جدول:
با توجه به نمرات بدست آمده از انحراف نمرات از میانگین می توان این سه عامل را روی یک پیوستار قرار داد، که در یک انتهای آن عامل درک و فهم کلامی و در انتهای دیگر عامل رهایی از حواسپرتی قرار می گیرد. عامل سازمان ادراکی نیز در میانه این پیوستار قرار می گیرد.

قابل ذکر است که پراکندگی نمرات در مورد عامل درک و فهم کلامی برابر 1، سازمان ادراکی برابر 2، و رهایی از حواسپرتی 8 می باشد که مقادیر فوق نشان دهنده این است که خرده آزمون های عامل درک و فهم کلامی و سازمان ادراکی یکپارچه اند. اما به علت پراکندگی زیاد بین خرده آزمون های عامل رهایی از حواسپرتی، این خرده آزمون ها یکپارچه نمی باشند.

گروه بندی های افزوده: طبقه بندی های بناتاین، نیمرخ هایSCAD ، گروه بندی-های هورن:

طبقه های بناتاین:
نمره آزمودنی در طبقه مفهوم سازی کلامی به طور نسبی بالاتر از میانگین قرار دارد، که نشان از توانایی مفهوم سازی کلامی بالای فرد است. نمره وی در طبقه توالی کردن پایین تر از میانگین است، اما تفاوت معناداری ندارد. اگر بخواهیم طبقه ها را بر اساس نمره فرد مرتب کنیم به شرح ذیل خواهد بود؛

توالی کردن < دانش آموخته شده < درک فضایی < مفهوم سازی کلامی

ترتیب طبقه ها مطابق با طبقه های بناتاین بناتاین نیست. لذا احتمال وجود اختلال یادگیری در فرد رد می- شود.
دانلود فایل


download - دانلود

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس13: انتخاب پروانه

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس13: انتخاب پروانه

طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس13: انتخاب پروانه
دسته بندی : فقه و معارف اسلامی
تگ : طرح درس, روش تدریس, هدیه های آسمان سوم, درس13, انتخاب پروانه
طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس13: انتخاب پروانه

طرح-درس-و-روش-تدریس-هدیه-های-آسمان-سوم-درس13-انتخاب-پروانه

توضیحات:
طرح درس و روش تدریس هدیه های آسمان سوم، درس13: انتخاب پروانه، در قالب فایل Word.

اساس اسلام، سعادت و نجات آدمی است و احکام اخلاقی و فقهی مربوط به پوشش زن نیز با این فلسفه و حکمت حکیمانه صادر شده است.
اهمیت حجاب و پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در برخی از سوره‌های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می‌کند.
هدف اسلام آن است که زن با رعایت حجاب اسلامی، مانع خودنمایی و گمراهی خود و دیگران گردد، حافظ حرمت و آداب عفت و حیا باشد...

در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 10 صفحه ای آورده شده است. این فایل در دو قالب ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

اهداف درس:
✅ آشنایی با مفهوم حجاب و آداب پوشش اسلامی
✅ تمایل به رعایت حجاب و پوشش اسلامی
✅ تلاش برای رعایت حجاب و پوشش اسلامی
✅ تقویت نگرش مثبت نسبت به استفاده از پوشش اسلامی
✅ بیان احکام ساده حجاب در حدّ کتاب
دانلود فایل


download - دانلود

پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه

پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه

پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه
دسته بندی : روانشناسی و علوم تربیتی
تگ : دانلود پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه,پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه,دانلود بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه,بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه,پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج ,بهداشت روانی ازدواج ,تحقیق بهداشت روانی ازدواج ,ازدواج
پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه

پاورپوینت-بهداشت-روانی-ازدواج-در-یک-نگاه

توضیحات:
پاورپوینت بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه دارای 26 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.

بخشی از متن :
بحث بهداشت روانی بحث بسیار تخصصی در روانشناسی و روانپزشکی است. بنابر تعریف بهداشت روانی رشته‌های تخصصی از بهداشت عمومی است و به معنای سلامت فکر می باشد و در زمینه کاستن بیماری‌های روانی در یک اجتماع فعالیت مینماید و وزن مثبت و سلامت روانی را نشان می دهد. بهداشت روانی سعی دارد تا به بررسی انواع مختلف اختلالات روانی و عوامل روانی عضوی و اجتماعی که در بروز بیماری‌های روانی اثر مشخصی دارند بپردازد و بحث نماید. هدف اصلی بهداشت روانی پیشگیری است و این منظور به وسیله ایجاد محیط فردی و اجتماعی مناسب حاصل می گردد.
اصول اساسی بهداشت روانی
- نام فرد به شخصیت خود و دیگران
- شناختن محدودیت‌ها در خود و افراد دیگر
- دانستن این حقیقت که رفتار انسان معلول عواملی است.
- آشنایی به اینکه رفتار هر فرد تا به تمامیت وجود است.
- شناخت احتیاجات معرکه هایی است که سبب ایجاد رفتار و اعمال انسان می گردد.

فهرست مطالب :
بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه
اصول اساسی بهداشت روانی
بهداشت‌روانی بسیار علاقمند است تا بداند که
ازدواج در جوامع بشری
روانشناسان شوروی سابق
آیا در ازدواج اختلاف هوش و معلومات سبب بروز اختلافات زناشویی خواهد شد یا خیر؟
فرایند اصلی در رسیدن به بلوغ عاطفی
آیا زن میخواهد در خارج از خانه کار کند؟
دانلود فایل


download - دانلود