توضیحات:
دو نمونه تفسیر آزمون tat در قالب فایل word در 26 صفحه
بخشی از متن فایل نمونه اول:
کارت 6BM
داستان:
در اینجا عکس یک مادر و پسر را می بینم. چهره پسر مشخص است که با پدر و مادرش دعوا کرده است. مادرش به او می گوید که در کارها به پدرش کمک کند. ولی پسر از کار پدرش خوشش نمی آید و به دنبال کاری می رود که دوستانش به او پیشنهاد داده اند و با آنها شریک می شود. چند سال بعد دوستانش سر او کلاه میگذارند و او گشیمان میشود که چرا به حرف پدر و مادرش گوش نداده است و به نزد پدرش می آید و از او عذر خواهی می کند و با پدرش کار می کند و خیلی موفق می شود و خیلی خوشحال می شود و پدر و مادرش نیز او را می بخشند
سطح توصیفی:
فردی به علت عدم پیروی و اطاعت از والدین در کارش شکست می خورد ولی با جبران گذشته و برگشتن به آغوش خانواده دوباره زندگی خوبی برای خودش دست و پا می کند.
سطح تفسیری:
اگر کسی حرف بزرگترها را زیر پا بگذارد در کارش شکست می خورد ولی باید جبران کند و از بزرگترها عذرخواهی نماید.
سطح تشخیصی:
تعارض بر نیازهای وابستگی و استقلال مشهود است. نیازهای وابستگی، مهرجویی و مهرورزی مانع از ارضای نیاز به استقلال می شود.
نمونه دوم:
کارت 7GF
داستان:
در این تصویر یک دختر است که مادرش دارد با او حرف می زند و به او می گوید که بیشتر درس بخواند. چون نمراتش کم شده است. دارد به او می گوید اگر درس بخواند می تواند موفق شود. دختر هم دارد قول می دهد که درس بخواند.
سطح توصیفی:
دختری که قول می دهد ناکامی اش را در درس خواندن جبران کند.
سطح تفسیری:
انسان با درس خواندن می تواند موفق شود و باید اشتباهاتش را جبران کند.
سطح تشخیصی:
بیمار میل به جبران اشتباهاتش دارد و تلاش می کند که آنچه در آن ناموفق بوده را جبران کند.
فهرست مطالب:
مشخصات آزمودنی
شرح حال آزمودنی
اجرای 10 عدد از کارت های TAT (داستان- سطح توصیفی- سطح تفسیری- سطح تشخیصی)
نمونه تفسیر تست افسردگی بک فرم بلند 21 سوالی در قالب فایل word در 4 صفحه
فایل هدیه:
پرسشنامه و پاسخنامه افسردگی بک (فرم بلند 21 سوالی + فرم کوتاه 13 سوالی) 11 صفحه
بخشی از متن فایل:
طبق پاسخ داده شده توسط آزمودنی، نمره ای که کسب کرده بین5-0 است. براساس معیار افسردگی ایشان دارای افسردگی جزئی می باشند.
حیطه هایی که ایشان دارای مشکل می باشند:
از لحاظ عاطفی در آیتم های غمگینی،نارضایتی،بی قراری،کناره گیری اجتماعی و تحریک پذیری نسبتاً دارای مشکل می باشند.
ازلحاظ شناختی براساس پاسخ داده شده توسط آزمودنی هیچ گونه مشکلی در هیچ یک از آیتم ها مشاهده نمی شود.
از لحاظ جسمانی ...........
فهرست مطالب:
شرح حال کوتاه از آزمودنی
پاسخنامه آزمون
نمرات خام
تفسیر آزمون
نمونه تفسیر تست افسردگی بک فرم کوتاه 13 سوالی در قالب فایل word در 4 صفحه
فایل هدیه:
پرسشنامه و پاسخنامه افسردگی بک (فرم بلند 21 سوالی + فرم کوتاه 13 سوالی) 11 صفحه
بخشی از متن فایل:
تفسیر آزمون:
طبق پاسخ داده شده توسط آزمودنی، نمره ای که کسب کرده بین2-0 براساس معیار افسردگی ایشان دارای کمترین حد افسردگی می باشند.
حیطه هایی که ایشان دارای مشکل می باشند:
از لحاظ جسمانی در آیتم های خستگی پذیری .............
فهرست مطالب:
شرح حال کوتاه از آزمودنی
پاسخنامه آزمون
نمرات خام
تفسیر آزمون
نمونه تفسیر آزمون scl90 در قالب فایل WORD در 6 صفحه
بخشی از متن فایل:
افسردگی (DEP):
بالاترین نمره فرد در این آزمون مربوط به این بعد است. نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 67 است. وضعیت فرد در این بعد از 96 افراد عادی وخیم تر است. نمره بالا بیانگر این است که شخص درحال تجربه نشانه های افسردگی از قبیل: از دست دادن لذت، ملالت، احساس تنهایی، گریه کردن، گوشه- گیری، افت انگیزش و کاهش انرژی است. که با توجه به وضعیت روانی این نشانه ها در مورد وی صدق می کند.
حساسیت بین فردی (I-S):
نمره T در این بعد برابر با 57 است. که در نقطه مرزی قرار می گیرد. این نمره حاکی از این است که شخص در موقعیت های بین فردی دچار مشکل است. نسبت به روابط با دیگران انتظارات منفی دارد. در مقایسه با دیگران احساس حقارت می کند. مداخلۀ مورد نظر در این موقعیت باید ترکیبی از ارتباط درمانی حمایت کننده و بازسازی شناختی و جرأت آموزی باشد.
اضطراب فوبی (PHOB):
نمره T آزمودنی در این بعد برابر با 46 است. این نمره بر وجود نسبی ترس های غیر منطقی مرتبط با یک شخص، شی یا موقعیت در فرد است.
فهرست مطالب:
پاسخنامه آزمودنی
جدول محاسبه نمرات SCL90
پروفایل SCL90
الف) شاخص های کلی
شاخص های شدت کلی(GIS):
شاخص درماندگی نشانه های مثبت (PSDI)
مجموع نشانه های مثبت (PST)
ب) ابعاد نشانه ها (از بیشترین به کمترین)
افسردگی (DEP)
حساسیت بین فردی (I-S)
اضطراب فوبی (PHOB)
اضطراب (ANX)
روان پریشی (PSY)
وسواس فکری – عملی (O-C)
جسمانی کردن (SOM)
اندیشه پردازی پارانوییدی (PAR)
خصومت (HOS)
در صفحه آغازین تم 19 دانش آموزان با صف نانوایی و برخی از مسائل مرتبط با آن آشنا میشوند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارتهای مختلف در مورد صف نانوایی پی میبرند.
آموزگار در مورد عدالت و مصداقهای آن مانند رعایت نوبت نکاتی را که میداند به دانش آموزان میآموزد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 14 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود.
اهداف درس:
✅ خواندن و نوشتن عددهای مضرب 10
✅ نوشتن عددهای مضرب 10 در جدول ارزش مکانی
✅ شمردن 10 تا 10 تا، تا 100 به صورت مستقیم یا معکوس
✅ درک مفهوم جمع اعداد مضارب ۱۰ با شکل
✅ توانایی انجام عمل جمع مضارب عدد ۱۰۰
✅ حل مسائل کلامی با استفاده از راهبرد رسم شکل
✅ حل مسائل کلامی تفریق با استفاده از محور اعداد